SMARTEN
LOGISTICS
AS Smarten Logistics on suurim laologistika teenusepakkuja Eestis. Omame väga mitmekülgset kliendibaasi ja hea katvusega transpordivõrgustikku.
Meil on üle 30 aasta kogemust, olles antud valdkonna liider. Opereerime modernsetes logistikakeskustes, mille üldpind on rohkem kui 60 000 ruutmeetrit.
62 000
Ruutmeetrit laopinda
Tunnustatud juhtimissüsteem
Smarten Logistics tegutseb vastutustundlikult, järgides kõrgeid rahvusvahelisi kvaliteedi- ja keskkonnastandardeid. Selleks kasutame integreeritud juhtimissüsteemi, mis ühendab kvaliteedi- ja keskkonnajuhtimise ühtseks, terviklikuks süsteemiks.
Meie integreeritud juhtimissüsteem on sertifitseeritud ISO 9001:2015 standardi järgi ning järgib ka ISO 14001:2015 keskkonnajuhtimise nõudeid.
Süsteemi on auditeerinud sõltumatu ja rahvusvaheliselt tunnustatud organisatsioon LRQA (Lloyd’s Register Quality Assurance), mis kinnitab meie protsesside vastavust kõrgeimatele standarditele.
Integreeritud juhtimissüsteemi kaudu tagame teenuste järjepideva kvaliteedi, vähendame keskkonnamõjusid ning arendame läbipaistvaid ja tõhusaid protsesse. See aitab meil teha teadlikke otsuseid, juhtida riske ja pakkuda klientidele usaldusväärseid teenuseid, hoides samal ajal silmas vastutustundlikku ja kestlikku tegutsemist.
Meie eesmärk
Oleme paindlikud ja võimaldame just Sinu äri vajadustest lähtuvaid logistilisi lahendusi. Süveneme põhjalikult iga partneri äri eripäradesse ning rakendame oma aastate jooksul saadud teadmisi ja kogemusi.
Meie väärtused
Smarteni jaoks on kõige olulisem meie ettevõttekultuur, mis põhineb neljal põhiväärtusel - väärtused, mis on meile olulised ja kujundavad meie igapäevast tööviisi.
- Ettevõte järgib oma tegevuses seadusandlust, vastavuskohustusi ja muid logistikateenuste valdkonnas kohaldatud nõudeid ja tunnustatud tegutsemistavasid. Ettevõte täidab endale lepingutega võetud kohustused.
- Smartenlane on usaldusväärne. Ta vastutab antud lubaduste ja tehtud tegude eest. Smartenlane austab inimesi enda ümber.
- Ettevõtte eesmärk on kvaliteetse logistikateenuse pakkumine, et tagada pidev klientide ja koostööpartnerite rahulolu ja pikaajaline koostöö.
- Smartenlase eesmärk on saavutada alati parim tulemus, arvestades nii töö kvaliteeti kui hulka. Smartenlane on korrektne ja täpne oma töös, orienteeritud klientide vajaduste täitmisele
- Ettevõtte eesmärk on teenuse ja teenuse kvaliteedi ning ettevõtte teadmuse pidev areng. Selleks on loodud süsteem nii personali arengu, teenuse kvaliteedi kui ka keskkonnaalaste eesmärkide püstitamiseks ja monitoorimiseks, et oleks tagatud süsteemi pidev areng ja tulemuslikkus.
- Smartenlane teab, et parimad tulemused ja efektiivseimad lahendused ei ole iseenesestmõistetavad. Parima tulemuse saavutamiseks tuleb olla aktiivne, analüüsida oma töölõiku, olla orienteeritud ettepanekute tegemisele oma töö parendamiseks.
- Ettevõte suhtub hoolivalt ja lugupidavalt kõikide huvipoolte ootustesse. Ettevõte arvestab oma tegevusega kaasnevate võimalike mõjudega ümbritsevale keskkonnale ning püüab vältida keskkonna asjatut saastamist.
- Smartenlane on abivalmis – tema poole saab alati pöörduda ja julgelt abi küsida. Smartenlase igapäevane eesmärk on tagada nii sise- kui väliskliendi rahulolu – see tähendab, et igaüks pingutab selle nimel, et töö saaks õigeaegselt ja parimal viisil tehtud selleks, et häiritud ei oleks nii kolleegi, logistikapartneri kui kliendi tegevus. Smartenlane arvestab oma tegevusega kaasnevate võimalike mõjudega ümbritsevale keskkonnale ning püüab vältida keskkonna asjatut saastamist.